Noista vanhoista kommenteista

Huvittavinta oli, kun joku ääliö sanoi, että Pubiruusu..Nii-in, jos on henkilö joka ei koskaan käy pubeissa..aikas surkuhupaisaa.
Ja näytä mulle sellainen Pubi, missä on mun näköisiä ihmisiä, niin uskon sitten! Sellaista vaan ei taida löytyä, kun ehkä Keski tai Etelä-euroopasta 🙂
Tais olla vaan joku säälittävä olento, joka on roikkunut mun perään..:)