oh, shit!

Niin, tulipa sitten värjättyä hiukset..blondiksi!
Ei ihan mennyt tämä kokeilu kohdilleen. Kaksi pakettia vetyperoksidia, ja tulos on silti haalean oranssi. On tuo oma väri niin ”tappava”, että kait se on pakko hyväksyttävä, ettei minusta blondia saa tekemälläkään. Ajattelin muutenkin, että kun olen punapää, niin luonnollisestikkin olen tumman ja vaalean välistä. Minulle siis pitäisi käydä kaikki värit, ja tulos pitäisi olla suht hyvä. Ja paskan marjat!
Halusin koittaa blondia, ja nyt näytän avaruusoliolta!
Ei sovi yhtään, ei edes tuo haalea oranssi!
Joistain ihmisistä vain ei taida olla vaaleaveriköiksi. Kai se täytyy hyväksyä. Tummat värit sopivat minulle loistavasti, kuten eri punaisen sävytkin.
Mustassa ja blondissa näytän kammottavalta. No, täytyy tähän päälle vetää violetit, se kun minulle sopii!