Vituttaa miesten suppea näkemys naisista. Naisten pitäis olla hellan ja nyrkin välissä, ja vitut!
Sitten kun olet feministi, niin sua pidetään lesbona. Sitten kun haluat olla hyvännäköinen, niin sitten se on syntiä saatana! Varattuna pitäis pukeutua johonkin villasukkiin ja haalareihin, ja olla jo puoliksi haudassa. Jos haluaa saada kehuja, niin se ei ole mitään tyrkkynä oloa, erikseen on tietenkin nuo ihmiset, jotka kuvaavat persettä ja tissejä täällä. Niin, ja by the way, mä olen ymmärtänyt, että peilikuva on ulkonäön arvostelu paikka, ja erikseen on toi deittipuoli.