Legendaarinen kampanja palaa ennätysvahvana: Pian SYÖdään ja JUOdaan!

Marraskuun 7.-20. käynnissä olevaa ravintolakampanjaa vietetään kauteen sopivalla SYÖ ja JUO -teemalla.

Vuoden viimeinen SYÖ!-kampanja tuo mukanaan myös juomatarjouksia.
Vuoden viimeinen SYÖ!-kampanja tuo mukanaan myös juomatarjouksia.

Cityn ikoniset SYÖ!-viikot ovat pian täällä, ja tuleva kampanja saa jo toistamiseen rinnalleen myös juomatarjouksia!

Yleisön pyynnöstä toteutettu pre-pikkujouluhenkinen SYÖ ja JUO -teema tekee tutusta kampanjasta entistäkin houkuttelevamman.

Käytännössä tämä tarkoittaa sitä, että tulevassa kampanjassa ravintolat voivat halutessaan nostaa laadukkaiden 12 € annosten rinnalle myös houkuttelevia juomatarjouksia, kuten sesonkiin sopivia viinejä, cocktaileja, mocktaileja, glögiä tai oluita.

Yleisön ja ravintoloiden pyynnöstä

Lähes 30-vuotisen historiansa aikana SYÖ!-viikkojen tavoitteena on ollut innostaa ihmisiä tutustumaan uusiin ravintoloihin ja makuelämyksiin.

Nyt juomatarjouksiin keskittyvän teeman myötä kampanja tarjoaa entistä enemmän mahdollisuuksia lähteä nauttimaan mieleenpainuvista ravintolaelämyksistä ystävien, työkavereiden ja perheen kanssa.

Teemoitettu kampanja ei ainoastaan tarjoa asiakkaille uusia elämyksiä, vaan sen tavoitteena on myös elävöittää ravintoloiden myyntiä juuri ennen vilkkaimman pikkujoulukauden alkua.

”Viime vuoden juomatarjoukset toivat kampanjaan aivan uudenlaista piristystä ja saivat erinomaista palautetta, ja juuri siksi halusimme tuoda ne mukaan myös tänä syksynä. Loppuvuosi on monille juhlan ja yhdessäolon aikaa, ja halusimme tarjota ihmisille entistä enemmän mahdollisuuksia nauttia ruoasta ja juomasta hyvässä seurassa”,  SYÖ!-viikkojen kampanjapäällikkö Kim Koistinen kertoo.

Edellinen SYÖ!-kampanja rikkoi ennätyksiä kaikilla mittareilla, ja sen menestys osoittaa, että konsepti kiinnostaa yhä laajasti sekä ravintolakävijöitä että alan toimijoita.

“Samalla kampanja antaa ravintoloille loistavan tilaisuuden kasvattaa myyntiään ja tavoittaa uusia asiakkaita ennen kiireisintä sesonkia", Koistinen lisää.

Teema tuo SYÖ!-viikkoihin ripauksen nostalgiaa, sillä Cityn ravintolakampanjoiden historiasta löytyy muun muassa juhlatunnelmaa nostattaneita Baarisfestivaaleja, jotka aikanaan houkuttelivat kaupunkilaisia yhteisten elämysten äärelle.

”Toivon, että tuleva SYÖ!-kampanja saa ihmiset lähtemään matalalla kynnyksellä ulos nauttimaan rennosti edullisesta ruoasta, juomasta ja hyvästä tunnelmasta. Parhaat ravintolahetket kun syntyvät monesti paikan päällä”, Koistinen kannustaa.

SYÖ ja JUO -viikoille osallistuvat ravintolat ja tarjoukset julkaistaan 3.11. Osoitteessa syoviikot.fi. Pysy siis kuulolla!