Lofooteilla pienen Tindstinden vuoren (490m) huipulta palaamassa. Alhaalla näkyy Moskenesin satama.
6.8.2017

Lofootit

Lofootit on monen luonnosta, vuorista, merestä, melomisesta ja vaelluksesta pitävän suosikkikohde. Enkä yhtään ihmettele. Sinne on helppo matkustaa autolla ja majoittuminen teltassa tai autiotuvissa on ilmaista. Kaikki muu sitten maksaakin….

Median digitalisoituminen tarjoaa uusia mahdollisuuksia tehdä huipputeknologian avulla ihmisille fiksumpia kaupunkeja ja palveluita sanoo City Digitalin toimitusjohtaja Ilkka O. Lavas.
3.6.2017

Näin City-lehti on mediana muuttunut digitalisoitumisen myötä

City-lehti perustettiin 31 vuotta sitten kertomaan ihmisille kaupungin upeista paikoista, kaupunkikulttuurista, ilmiöistä ja ravintoloista. Rakastamme edelleen sitä, että löydämme uutta ja voimme kertoa siitä lukijoille. [b]City-lehden rooli mediana[/b] Median rooli…

7.1.2017

Audi A3 biokaasuauto testissä

Kokeilen tänä vuonna erilaisia autoja. Nyt minulla on testissä [url=https://www.city.fi/blogit/lavas/pelastuuko+maailma+aurinkoenergialla+ladattava+tesla+testissa/132631]Tesla[/url] ja Audi A3 biokaasuauto. Näitä ei voi tietenkään verrata keskenään, mutta molempia ajellessa täytyy kehua, että uudet ekologiset energiamuodot toimivat…

Tesla toimii hyvin myös pakkasella
6.1.2017

Pelastuuko maailma: Aurinkoenergialla ladattava Tesla testissä

Olen tässä testailemassa erilaisia autoja. Tällä kertaa testissä on [url=http://www.sahkotalo.fi/category/1036/aurinkosahko]Sähkötalo[/url]n yrittäjä Tuomas Raejärven Tesla. [b]Omavaraista autoilua[/b] Sähköalan yrittäjä [b]Tuomas Raejärvi[/b] on rakentanut mielenkiintoisen järjestelmän. Hänellä on Sähkötalon myymälän katolla aurinkopaneeleita…

Digiajan investointeja miettiessä kannattaa ajatella 25 vuoden säteellä. Millainen maailma on 25 vuoden päästä.
5.1.2017

Mediayhtiöt epäonnistuvat yhdestä syystä

Seitsemän vuotta yhdellä toimialalla opettaa paljon. Seitsemässä vuodessa oppii tuntemaan ihmisiä, mutta myös huomaamaan toimialan totuttuja tapoja. [b]1. uskomus: Ansaintamallimme ei tarvitse muuttua [/b] Mediayhtiöissä 51,2% tapaamistani ihmisistä uskoo, että…