Audi A3 biokaasuauto testissä

Kokeilen tänä vuonna erilaisia autoja. Nyt minulla on testissä [url=https://www.city.fi/blogit/lavas/pelastuuko+maailma+aurinkoenergialla+ladattava+tesla+testissa/132631]Tesla[/url] ja Audi A3 biokaasuauto. Näitä ei voi tietenkään verrata keskenään, mutta molempia ajellessa täytyy kehua, että uudet ekologiset energiamuodot toimivat…

Kokeilen tänä vuonna erilaisia autoja. Nyt minulla on testissä [url=https://www.city.fi/blogit/lavas/pelastuuko+maailma+aurinkoenergialla+ladattava+tesla+testissa/132631]Tesla[/url] ja Audi A3 biokaasuauto. Näitä ei voi tietenkään verrata keskenään, mutta molempia ajellessa täytyy kehua, että uudet ekologiset energiamuodot toimivat täydellisesti pakkasella. Sähköauto on mainio pakkasella ja niin on myös tämä Audi A3 kaasuauto.

[b]Kaasuautoon oikeasti biokaasu&kaasu&bensa hybridi[/b]

Bensan ja sähkön yhdistelmää käyttävät autot ovat saaneet maineen hybrideinä. Hybridi on suosittu, jos haluat kokeilla sähköautoa, muttet uskalla luopua bensasta. Saat vähän niinkuin molemmat. Vastaava on itseasiassa kaikissa kaasuautoissa. Mielestäni pitäisikin puhua biokaasuhybrideistä, koska kaasuauto osaa hypätä bensalla jos kaasu joskus loppuu.

Kaasuautossa ei käytännön normaaliajossa huomaa kummalla se käy, mutta taloudellisuus- ja ekologisuussyistä kaasu käytetään ensin loppuun vaikka se ei helposti kyllä lopu. Audi A3 kaasulla ajellessa voi ajaa täydellä kaasu- ja bensatankilla yhteensä 1300 kilometriä. Kaasun osuus on tästä 400 ja bensan 900 kilometriä.

Kaasuauton suosio kasvaa, kun ekologisuus ja taloudellisuus