Olipa kiva tulla laivasta tänne vesisateeseen =( Ruotsissa oli koko viikon ihan älyttömän hieno syksyilma, aurinkoista ja kohtuu lämmintäkin. No, jospa tämä vielä tästä iloksi muuttuu =)
Postikusti oli tällä viikolla oikein ylittänyt itsensä ja kantanut laskuja tavallistakin enemmän o/ jee… Miten sitä uskaltaa pidemmälle reissulle lähteäkään kun viidessä päivässä jo tulee moinen keko?!
Nyt kamojen purkuun ja pesuun, sitten voisi käydä vaikka syömässä jotain ja lorvia koko loppuillan soffalla.
Hauskaa viikonloppua kaikille!