Sataa sataa ropisee, Kimmon varpaat palelee

Syksy koettaa näemmä tehdä tuloaan kerralla, 8 astetta kylmää ja vesisadetta =( Eipä tarvinnut fillarilenkille lähteä, joten asetanpa ahterini siis soffalle ja alan katsella CSI:tä. Menee kai se aika niinkin?
Laitoin autonkin myyntiin syksyn kunniaksi, yksi kulkine riittää kyllä. Kenelläkään tarvetta siistille pikku pösölle?