Sorvin ääreen

Brrr, kurjan kolea ilma ulkona. Se hemmetin syksy taitaa väkisin tunkea päälle, ei hyvä, mä rakastan aurinkoa ja lämpöä kuitenkin =) Nyt pitäisi lähteä pikkuisen hommiin, sais jotain aikaiseksi tänään. Illemmalla voisi lähteä vaikka fillaroimaan tai pikku lenkille jos ei sada, lähteekö kukaan mukaan?