Vahtikoira

Jahas, täytyisi lähteä jatkamaan siitä mihin eilen jäin eli vahtimaan pikkusiskon siivoamista. Nuori neiti on päästänyt koko yläkerran sellaiseen kuntoon, että huh! Murrosiän kynnyksellä ei oikein muutenkaan tahdo uskoa kuin minua, joten minä sitten ”pakotin” siivousinnon päälle =D Eilen aloiteltiin ja lopputulos kolmen tunnin jälkeen oli kolme jätesäkkiä pelkkää roskaa yms… Tänään jatkuu vaatteiden lajittelulla ja kaappiin laitolla. Kaikki vaatekaapit ovat tyhjiä koska kaikki kuteet on pitkin ja poikin lattioita. Tämän jälkeen alkaa vasta varsinainen siivoaminen, imurointi, moppaus, pölyjen pyyhkiminen, ikkunoiden pesu.

Mä en ymmärrä miten 12v likka on saanut mestan sellaiseen kuntoon, enkä mä ymmärrä sitäkään miten omat vanhemmat ei ole saanut sitä siivoamaan siellä. Kuitenkin koko yläkerta käytössään ja tuon enempää ei siitä huolta ole valmis pitämään. No, nyt tulee siistiä sillä mä en anna sen lopettaa ennen kuin kaikki mestat on nuohottu =D