9.7.2008 1340

Kädenvääntöä:

– hieno terassikeli – no niin on! pitäiskö mennä ottamaan yhdet? – Mitä turhia! Otetaan saman tien kolmet. – Otetaan vaan. Pitäis kyl mennä huomenna aamuvuoroon. – Nomut kato voit…

4.7.2008 1340

Nautintoaineiden syvin olemus:

Lopetin taas tupakanpolton. Olen ollut enemmän ja vähemmän tilannetupakoitsija. Aloitin tupakoinnen melko myöhään, vasta armeija-aikoina, ja silloin poltin vain viikonloppuisin. Jossain vaiheessa lopetin tupakoinnin vähäksi aikaa kokonaan, taisin olla vuodenkin…