1340
Kädenvääntöä:
– hieno terassikeli – no niin on! pitäiskö mennä ottamaan yhdet? – Mitä turhia! Otetaan saman tien kolmet. – Otetaan vaan. Pitäis kyl mennä huomenna aamuvuoroon. – Nomut kato voit…
Nautintoaineiden syvin olemus:
Lopetin taas tupakanpolton. Olen ollut enemmän ja vähemmän tilannetupakoitsija. Aloitin tupakoinnen melko myöhään, vasta armeija-aikoina, ja silloin poltin vain viikonloppuisin. Jossain vaiheessa lopetin tupakoinnin vähäksi aikaa kokonaan, taisin olla vuodenkin…