
Cityn ja Myynnin ja markkinoinnin ammattilaisten SMKJ:n yhteisessä juttusarjassa käydään läpi markkinoinnin ja myynnin ilmiöitä.
Huonoimmillaan mainokset ovat esteitä, joita lukija aktiivisesti väistelee. Parhaimmillaan ne ovat viihdyttäviä, pysäyttäviä, järkyttävää tai muulla tavoin ajatukset vimmatusti liikkeelle laittavia. Tähän juttuun on kerätty iso kasa todella kiinnostavaa mainontaa ympäri maailmaa. Anna visuaalisen viestin viedä mukanaan ja nauti näistä suunnittelun taidonnäytteistä. Ensimmäisenä nämä huikeat mainokset nosti esille Bored Panda.





















SMKJ
"Kaiken, minkä ympärilläsi näet, on joku myynyt."
Myynnin ja markkinoinnin ammattilaiset SMKJ on aitojen ammattilaisten etujärjestö.