22 aidosti vaikuttavaa mainosta

Printtimainonnan kulta-aika on ohi, mutta parhaimmillaan sillä pystyy pysäyttäviin tekoihin.

Hut Weber


Cityn ja Myynnin ja markkinoinnin ammattilaisten SMKJ:n yhteisessä juttusarjassa käydään läpi markkinoinnin ja myynnin ilmiöitä.


Huonoimmillaan mainokset ovat esteitä, joita lukija aktiivisesti väistelee. Parhaimmillaan ne ovat viihdyttäviä, pysäyttäviä, järkyttävää tai muulla tavoin ajatukset vimmatusti liikkeelle laittavia. Tähän juttuun on kerätty iso kasa todella kiinnostavaa mainontaa ympäri maailmaa. Anna visuaalisen viestin viedä mukanaan ja nauti näistä suunnittelun taidonnäytteistä. Ensimmäisenä nämä huikeat mainokset nosti esille Bored Panda.

Colgaten hammaslanka.

Sokeriton Chupa Chups -tikkari

Painonvartijat

Keloptic

Pepsi

Lego

Nivea

Moms Demand Action -järjestö

Moskovan Museum of Architecture

Liking isn't helping -kampanja

StrongerMarriage.org

Kielo Travel

EcoVia -rattijuopumuskampanja

Pedigree

King Khalibin säätiö

Orion-teleskoopit

Volkswagen

Guinness

Plant for the Planet

FedEx


SMKJ

"Kaiken, minkä ympärilläsi näet, on joku myynyt."

Myynnin ja markkinoinnin ammattilaiset SMKJ on aitojen ammattilaisten etujärjestö.

Liity: smkj.fi

Suosittelemme