Paskat mainokset osa 345

Metrossa matkatessaan joutuu tuijottelemaan toisinaan onnistuneita, toisinaan vähemmän onnistuneita mainoksia. Esimerkki jälkimmäisestä on ehdottomasti Apollo live clubin mainos. Kerta toisensa jälkeen ihmettelee mainoksen fontti- ja värivalintoja. Pitkään mietin, miksi mainoksessa…

Metrossa matkatessaan joutuu tuijottelemaan toisinaan onnistuneita, toisinaan vähemmän onnistuneita mainoksia. Esimerkki jälkimmäisestä on ehdottomasti Apollo live clubin mainos. Kerta toisensa jälkeen ihmettelee mainoksen fontti- ja värivalintoja. Pitkään mietin, miksi mainoksessa oleva Apollo-sana aiheuttaa närästystä. Tänään sen tajusin, väri ja fontti on kuin suoraan Rosson ruokalistasta kopioitu. Onko clubi siis suunnattu Rosson kanta-asiakkaille? Epäilen, sillä tuskin Rosson antimista säännöllisesti nauttivat ihmiset ovat valmiita maksamaan esityksestä 31 euroa ja esityksen ja illallisen yhdistelmästä 60 euroa per nenä. Herääkin kysymys, onko mainoksen tehnyt jälleen nuo niin maineikkaat turkulaiset mainostoimistot.