1504
Sataa sataa ropisee, Kimmon varpaat palelee
Syksy koettaa näemmä tehdä tuloaan kerralla, 8 astetta kylmää ja vesisadetta =( Eipä tarvinnut fillarilenkille lähteä, joten asetanpa ahterini siis soffalle ja alan katsella CSI:tä. Menee kai se aika niinkin?…
Sorvin ääreen
Brrr, kurjan kolea ilma ulkona. Se hemmetin syksy taitaa väkisin tunkea päälle, ei hyvä, mä rakastan aurinkoa ja lämpöä kuitenkin =) Nyt pitäisi lähteä pikkuisen hommiin, sais jotain aikaiseksi tänään….
Jospa minäkin nyt sitten…
Lueskellessani tuossa muiden cityläisten blogeja tuli minullekin mieleen aloittaa omani. Kirjoittaminen on ollut aina minulle aika luonteva tapa ilmaista ajatuksiani mutta viime vuosina se on vaan jäänyt vähemmälle. Johtunee siitä,…