Pelillistetty natiivimainonta pelin sisällä – InGame Advertising

Olen addiktoitunut Monopoly Hotels Moguls peliin. Pelissä on kekseliäästi tuotu mainontaa. Keräsin 1250 Progressive Insurance -vakuutusyhtiön mainosta saadakseni Progressive Insurancen toimiston ja muita huoneita rakennettua. Eihän siinä ollut mitään järkeä…

Pelin sisäistä natiivia mainontaa.
Olen addiktoitunut Monopoly Hotels Moguls peliin. Pelissä on kekseliäästi tuotu mainontaa. Keräsin 1250 Progressive Insurance -vakuutusyhtiön mainosta saadakseni Progressive Insurancen toimiston ja muita huoneita rakennettua. Eihän siinä ollut mitään järkeä mutta mainos ainakin tehosi. Nyt tiedän ainakin yhden vakuutusyhtiön Suomen ulkopuolelta.
Pelin sisäistä natiivia mainontaa.
Vietin Progressive brändin parissa todella pitkän ajanjakson.
Pelillistetty brändimainonta lisää brändin tunnettuutta ja jättää muistijäljen.
Sisältömarkkinointi toimii. Digimainonnan rajat eivät tule vielä vähään aikaan vastaan. Kohtaamme mainoksia jatkuvasti mitä yllätyksellisimmissä paikoissa. Menestystä mainontasi ja markkinointisi kehittämiseen! Ilkka O. Lavas Sarjayrittäjä City Digital