Sisältömarkkinoinnin mittarit ja tavoitteet

Sisältömarkkinointia voi mitata seuraavilla mittareilla. Näiden tutkiminen vaatii kyselytutkimusta esim asiakaskunnalta. [b]1. Brändin yhdistäminen johonkin tiettyyn kategoriaan / ajatusjohtajuuden saavuttaminen 2. Asiakastyytyväisyyden ylläpito ja rakentaminen 3. Markkinajohtajuuden saavuttaminen tai ylläpito…

Sisältömarkkinointia voi mitata seuraavilla mittareilla. Näiden tutkiminen vaatii kyselytutkimusta esim asiakaskunnalta.

[b]1. Brändin yhdistäminen johonkin tiettyyn kategoriaan / ajatusjohtajuuden saavuttaminen

2. Asiakastyytyväisyyden ylläpito ja rakentaminen

3. Markkinajohtajuuden saavuttaminen tai ylläpito

4. Merkki/bränditietoisuuden lisääminen

5. Myynnin lisääminen

6. Nykyisten asiakkaiden sitouttaminen

7. Omalla sivustolla tapahtuvan liikenteen kasvattaminen

8. Uusasiakashankinta

9. Meilirekkarin kerääminen

10. Retargetointidatan kerääminen[/b]

Ilkka O. Lavas
sarjayrittäjä

Etusivu