Suomen toiseksi nopeiten kasvanut City Digital nousi Euroopan top500 kasvuyrityslistan sijalle 37

Suomen toiseksi nopeiten kasvanut yritys, City Digital -konserni, on noteerattu Deloitte Fast 500 -kilpailussa koko Euroopan 37:ksi nopeiten kasvaneena yrityksenä. City Digital palkittiin Suomen toiseksi nopeimpana kasvuyrityksenä Deloitte Fast 50…

City Digital on Suomen toiseksi nopeiten kasvanut yritys Deloitte Fast50 -kilpailussa.
City Digital on Suomen toiseksi nopeiten kasvanut yritys Deloitte Fast50 -kilpailussa.
Suomen toiseksi nopeiten kasvanut yritys, City Digital -konserni, on noteerattu Deloitte Fast 500 -kilpailussa koko Euroopan 37:ksi nopeiten kasvaneena yrityksenä. City Digital palkittiin Suomen toiseksi nopeimpana kasvuyrityksenä Deloitte Fast 50 -kilpailussa. Kansainvälisen kasvuyrityskilpailun osakilpailuihin osallistuu media-, teknologia- ja telekommunikaatioyrityksiä ympäri Eurooppaa. Kilpailua on luonnehdittu yhdeksi objektiivisimmista kasvuyrityskilpailuista. Kilpailussa kasvun mittarina on liikevaihdon kasvuprosentti. [b]Cityllä kasvua 2367 %[/b] City Digital on keskittynyt digitaalisen bisneksen tekemiseen ja keskittyminen on auttanut Cityä kasvamaan muuta media-alaa nopeammin. Lähihistorian vauhdikkaan kasvun lisäksi City kasvaa jatkossakin. City Digital teki vuosi sitten rohkean peliliikkeen ravintoloiden suuntaan ostamalla TableOnline-pöytävarauspalvelun sekä MTV:ltä Eat.fi-palvelun. Iso osa City Digitalin kasvusta tulee jatkuvalaskutteisista tuotteista, mediamyynnistä ja yksi nopeiten kasvavia osia City Digital -konsernissa on Improve Media mainosverkkobisnes. [b]City Digital kansainvälistyy[/b] City Digitalin ainutlaatuinen konsepti on havaittu markkinoilla ja City on laajentunut TableOnline yrityskaupan myötä myös Tallinnaan, jossa pöytävarauksia voi tehdä jo 75%:ssa laaturavintoloista. "Mediabisnes on loppujen lopuksi isolta osin globaalia bisnestä ja siksi meidän pitää olla kansainvälisellä mittareilla maailman paras, kun haluamme menestyä myös kansainvälisesti", City Digitalin toimitusjohtaja Ilkka Lavas kertoo. Cityllä on asiakkaita Suomen lisäksi Ruotsissa, Virossa, Tanskassa, UK:ssa ja Yhdysvalloissa. Neuvotteluja käymme lisäksi Tanskassa, Norjassa ja Kiinassa tuotteidemme lisensoinnista. [b]Pitkä historia auttoi alkuvauhtiin[/b] City Digitalista on jo 30 vuotta vanhan City-lehden brändillä, mutta täysin uudella toimintamallilla muodostunut nopeiten kasvava digitaalisen median konserni Suomessa. "Cityn brändi ja tunnettuus Suomessa on vauhdittanut meitä, mutta käytännössä kaikki myynti, liiketoimintamallit, prosessit ja rakenteet on rakennettu uudestaan City Digitalin digiaikakautena", kertoo toimitusjohtaja Ilkka Lavas. Media muuttuu ja kehittyy. Digitaalisuus on tullut jäädäkseen. City Digital on esimerkki siitä, että median murroksessa myös perinteinen toimija voi muuttua, kehittyä ja myös kasvaa nopeasti. [url=https://www2.deloitte.com/fi/en/pages/technology-media-and-telecommunications/articles/nordcloud-on-vuoden-nopeimmin-kasvanut-teknologiayritys.html]Tutustu Deloitte Fast 50 -tuloksiin [/url] [url=https://www2.deloitte.com/global/en/pages/technology-media-and-telecommunications/articles/technology-fast-500-emea.html]Tutustu Deloitte Fast 500 EMEA -tuloksiin [/url] Lisätietoja antaa Ilkka Lavas Publisher, Partner 0400 997 969 [email protected]
City Digital konsernin toimitusjohtaja Ilkka O. Lavas City-lehden 30 vuotis juhlissa 2016