Olen addiktoitunut Monopoly Hotels Moguls peliin. Pelissä on kekseliäästi tuotu mainontaa.
Keräsin 1250 Progressive Insurance -vakuutusyhtiön mainosta saadakseni Progressive Insurancen toimiston ja muita huoneita rakennettua. Eihän siinä ollut mitään järkeä mutta mainos ainakin tehosi. Nyt tiedän ainakin yhden vakuutusyhtiön Suomen ulkopuolelta.
![Pelin sisäistä natiivia mainontaa.](https://image.citycdn.fi/01/43/21/54/ad5585d84467d8ba93e5e4582b921e60.png)
![Vietin Progressive brändin parissa todella pitkän ajanjakson.](https://image.citycdn.fi/01/43/21/55/d97aa0357c62b705fc13bda785bf5255.png)
![Pelillistetty brändimainonta lisää brändin tunnettuutta ja jättää muistijäljen.](https://image.citycdn.fi/01/43/21/56/af98bc973339499177a68ffa555bd60e.png)
Sisältömarkkinointi toimii. Digimainonnan rajat eivät tule vielä vähään aikaan vastaan. Kohtaamme mainoksia jatkuvasti mitä yllätyksellisimmissä paikoissa.
Menestystä mainontasi ja markkinointisi kehittämiseen!
Ilkka O. Lavas
Sarjayrittäjä
City Digital
1 kommentti
Anonyymi
5.12.2021 10:32
Täältä löydät pian seksiä, suhteita, Deittailua --> http://dating24.me
Vastaa kommenttiin