Iltapäivävuoro

  • licence27

Tänään ja itse asiassa myös eilen oli melkoisia suorituksia liikenteessä. Eilen ABS joutui töihin kun Cayenne kuski puhui puhelimeensa, eikä yhtään katsonut liikennettä tasa-arvoisessa risteyksessä. Ei paljosta jäänyt kiinni ettei AVK:lla olisi ollut oikeasta kyljestä kaventunut maasturi ja keulasta lyhentynyt japanilainen auto.

Tänään sitten menomatkalla edellä mennen ajoneuvoyhdistelmän kyydistä puotosi tavaraa tielle ja nyt oli onneksi sen verran turvaväliä että sain pysähtymään ennen kuin ajoin niistä yli ja ehdin vielä soittaa torvea sille torvelolle, kerätä enimmät pois tieltä ja ajaa sen torvolon kiinni.

Sitten varsinainen suoritus jäähallin kulmalla- en tiedä miksi, mutta Hondamies ajoi Volvokuskin rinnalle kuin olisi kääntymässä vastaantulevien kaistalta vasemmalla, hyppäsi ulos autosta ja meni sättimään Volvokuskia. Siitä taas sinne Hondaansa ja juuri silloin kun näytti että kääntyy pois sinne vasempaan pisti autonsa liittymän tukoksi ja tietysti se yllätti täysin sinne liittymään isommalta tieltä kääntyneen pakettiauton kuskin- joka siis autoineen tukki sen isomman tien ja kummastakin suunnasta tuli autoja jarrut kirskuen. Liittymä oli hondamiehen ansiosta tukossa ja sitten se pakun kuski peruutti ja en tiedä osuiko, mutta ketjukolari oli todella lähellä. Jos siinä jotain olisi sattunut niin vika olisi ollut siellä Honda CRV:n ratin ja selkänojan välissä.

Oliko sitten Volvon kyydistä pudonnut jotakin vai muuten vaan jotain oleellista unohtunut jommasta kummasta kyydistä, mutta tuskin mitään sellaista minkä takia kannattaa liikennettä ja ihmishenkiä vaarantaa.

Ei pitänyt mennä ollenkaan iäsyysprojelktin pariin. Oli kuitenkin lämmin auto ja juuri huollettu täry, joten kävin kaapimassa kaksi susiosastolle menevää pilarin anturaa pois. Tietysti ensimmäisellä kauhaisulla pilarin anturan vierestä Y-haaran nouseva haara halki- vaikka siis kauha liikkui 10 cm päässä. Toisaalta oli ihan hyväkin että halkesi, koska sen esiin ottaminen ehjänä jäisestä maasta olisi ollut edessä kuitenkin ja vienyt paljon enemmän aikaa kuin vaan lyödä lapiolla haarakappale maan sisällä poikki.

Sitten koittaa höylätä noin 5 cm pois pilareiden paikoilta, peittää alue ja ajella tilaamaan vähän jarrumäntien suojakumeja.

On ajat muuttuneet ja valikoimat parantuneet. Ei ole kauhean montaa vuotta kun omaan autoon tuntui saavan kotimaasta tarvikkeena vain sytytystulpat ja ilmansuodattimen- nyt löytyi jopa takajarrupalat ja suoraan hyllystä.

1 kommentti

Anonyymi

5.12.2021 10:33

Täältä löydät pian seksiä, suhteita, Deittailua --> http://dating24.me

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
8 + 4 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

Kommentoi kirjoitusta

Jos sinulla ei ole vielä tunnusta Cityssä tai Facebookissa, luo tunnus Cityyn. Se käy käden käänteessä ja on täysin ilmaista.

Luo ilmainen tunnus