Reissu takana

Huoh,hengissä selvitty laivalta 🙂 Oli tosi hauska reissu et niitä vaan lisää paljon paljon 😀 Mua kosittiin eilen ja pyydettii et jos vaikka muuttaisin Rovaniemelle asumaan yhden ihanan miehen kanssa jonka vieressä sitten viime yön nukuinkin tai no nukuin ja nukuin ;D

Eilen tajusin et mähä oon ihan kaunis nuori nainen ja vientiä on jos vaan haluaa,mut huomenna jatkuu bileet..Huomenna voisin vaikka haluta saada ;D