Just my luck

• suojelusprkl

Ensinnäkin tosiaan viime pe. oli tolkuton krapula. Laivareissu ja bussimatka sujuivat suhteellisen leppoisissa merkeissä Eskilstunaan.

Perillä tätini ilmoitti, että vessaa ei pysty vetämään ja että vettä pitää käyttää harkitusti. Kiva.

Sunnuntaina mentiin serkkuni luokse, jossa heilläkin oli ongelmia vessan kanssa. Kun lähdettiin tädin luokse takaisin, oli pakko mennä matkalla jonnekin ravintolaan tekemään luonnollisia tarpeita.

Kävin pe-ti välisenä aikana kolmesti suihkussa. Painajaista. Eri juttu olisi ollut, jos tuo olisi ollut etukäteen tiedossa, ettei pääse kunnolla peseytymään. Olisin varustautunut hieman erillailla tuollekin reissulle.

Eilen tullessamme laivalle, emme olleet varmoja saadaanko hyttiä paluumatkalle. Ja juuri silloin, kun olisi palava tarve saada hytti että pääsee suihkuun, tulee tuollaista. Onneksemme saimme kuitenkin kahdenhengen hytit siskon kanssa.

Mentiin tax freehen. Olin lupautunut ostamaan ex:lle pari hajustetta. Menin kassalle maksamaan ostoksia pankkikortilla-ei myyntilupaa!! Ei muuta kuin sönköttämään kassalle, että tulen kohta takaisin, haen rahaa siskolta.

Sisko ei kuitenkaan suostunut lainaamaan mulle 90euroa, vaikka olisin maksanut summan sille samantein takaisin. Joten jouduin menemään kahvilasta hakemaan 15minuuttia nettiin aikaa. Maksoin 2euroa ja unohdin ensin ottaa kuitin, jossa oli koneelle syötettävä aikakoodi. Kassaneiti hihkaisi mulle asiasta ja palasin takaisin kassalle. Siitä hiihdin hirveätä kyytiä koneelle ja meinasin kaatua. Sillä välin onnistuin kadottamaan tämän kassalta saadun kuitin. Tongin laukkuni ylös alaisin, kuten myös lompakkoni. Kuittia ei löytynyt mistään. Ei muuta kuin uudelleen kassalle ja selitin tilanteen ja olin maksamassa jo uutta aikaa, vaan sain sen sit ilmaiseksi, kun tyttö muisti mut. Sillä välin heitin kaikki käsissäni olleet, laukusta löytyneet kuitit ja muut roskat roskiin. Menin koneelle siirtämään rahaa pankkikorttitililleni ja siitä suuntasin takaisin tax freehen. Maksoin tuotteet ja menin hyttiin. Hytissä hokasin, että olin kadottanut 300kruunua tällä välin. Olin luultavasti heittänyt ne roskiin, kun tyhjensin lompakkoni ja laukkuni turhista kuiteista. Vaan ei mahtanut mitään.

Tällaista on olla tällainen sählä!