Tilattiin työpaikalle reilu 3kuukautta sitten Gigantilta jääkaappipakastin ja astianpesukone. Ensin toimitus tökki sen suhteen, ettei ollut tavaraa varastossa (tilattiin sitten eri tuotteet) ja sen jälkeen eivät saaneet toimitettua laskua, joka piti ensin meidän maksaa jonka jälkee he toimittaisivat tavarat meille.
Noh reilu viikko sitten toimittivat meille vihdoin ja viimein laskun ja viikko sen jälkeen tuli tavaratoimitus. Tänään tänne tuli asennusmies pistämään vempaimet kiinni ja tuunaamaan keittiötä sellaiseen kuntoon, että nuo uudet laitteet mahtuisi tuonne.
Alettiin purkaa tuotteita pakkauksista, ensinnäkin jääkaapin kyljessä oli järjetön kuhmu ja toisekseen se oli 10senttiä lyhyempi kuin se jääkaappi joka tilattiin. Eli ovat nyt toimittaneet meille väärää tavaraa.
Miten voi olla noin vaikeeta?!?







6 kommenttia
Petri
28.8.2008 12:15
Siellä on nuoria naisia hoitamassa tilauksia? Heko heko..se oli vitsi olevinaan..=)
suojelusprkl
28.8.2008 12:19
No ei luulis olevan naisellekaan vaikeeta hoitaa tilausta, jos tilaukset tulee netistä selkeänä heille suoraan..
Kivipaa
28.8.2008 12:24
Gigantissa on varmaan Suomen surkein asiakaspalvelu muutenkin.
suojelusprkl
28.8.2008 12:32
No tämän kokemuksen mukaan ei voi kauheasti väitellä vastaankaan. Toisaalta, eiköhän jokaisella firmalla ole omat hetkelliset heikot hetket.
suojelusprkl
29.8.2008 07:17
Mulla on ole suhteita, mutten ole ostanut mitään - työkaverit osti.
Anonyymi
5.12.2021 10:56
Täältä löydät pian seksiä, suhteita, Deittailua --> http://dating24.me