DIN 1 ja 2

  • licence27

502 oli liikkunut perjantain aikana.

Aina sitä oppii uutta kun ajelee jokusen 220 kilometriä. Kohteena siis soitinkauppa.

Ihan ensin meinasin että vanhaan plaukkariin ei varmaan saa linjakaapeliadabtria suoraan hyllystä- olin väärässä ja kaapeli löytyi, mutta eipäs sitten autakaan tuohon kokoonpanoon, joten seuraava vaihtoehto tiskille: soitin hintaluokka edullinen= ok muuten mutta linjalähtöjä liian vähän- Sitten seuraava lisää hintaa ja nyt löytyi liitäntöjä vaan toisin kuin Hong Kong koneessa- ei kunnollista näyttöä

Kuin vaalikone seuraavaan vaihtoehtoon jossa liitännät olisi olleet OK, mutta kuten verkkokauppakin kertoi hyllypaikka tyhjänä. Sitten viimein löytyi se minimivaatimukset täyttävä laite jotain edullista merkkiä ja onneksi sovitin sitä liikkeen pihalla huonolla menestyksellä.

Aikoinaan kun vuonna 2000 ensinnäistä blaukkaria asensin oli asennustyökaluna musta Leatherman- niin oli tänäänkin. Ei mennyt kehyksineen koloon, mutta onneksi myyjällä sattui olemaan ajossa vastaava auto, toki viritetty ja dynotettu reilut 430 heppaa ja yli 500 Nm. Kehys kuulemma irtoaa- no niin se teki, samalla putosi lämppärin säätimien kehys, muttei mitään mennyt onneksi rikki.

Minulle oli uutta että mankka menisi paikalleen ilman kehystään ja että kun vaan purkaa vaihekepin ympäristön ja keskikonsolia niin 2 DINin paikkakin on avattavissa ilman väkivaltaa ja useita verisiä rystysiä.

Siellä se hinnat alkaen soitin nyt sitten lepää ja ääni oli ainakin pienillä voimakkuuksilla puhtaampi kuin ennen.

Pari juttua kumminkin meni pieleen. Kehä I pinnoitteessa on reikiä ja yhden sellaisen reunasta edellä ainakin sadan metrin päässä ollut auto sai kiven lentoon, joten taisi tulla särö tuulilasiin. 6 sylinteriä takakontissa 4 edessä

Liekö se sitten syynäpäivän idioottiatoilijaesimerkkiin- siis se että kun ajaa tarpeeksi lähellä niin kivet ei ehdi nousta tuulilasia särkemään. Vauhdissa oli siis tumma BMW farmari n 2005 tai sitä tuoreempi 300 tai 500 sarjan auto ja jokainen ohitus miltei tyhjällä moottoritiellä siten että oikealle kaistalle paluu tapahtui vaarallisen läheltä ohitettavan keulaa. Tiellä kun oli niin väljää että sen toilailut ehti katsoa peilistä.

Joku ihmetteli miksi rekka ohittaa rekkaa kun oletettavasti molemmilla on rajoittaja 89 kilsaa tunnissa ja alla moottoritie- Helppo selitys on kuorma ja erot moottoreissa. Tasamaalla ohittamisen hyöty on tasan nolla jos molemmat ajavat samaa nopeutta, mutta jos on tasaväkiset vetotehot toinen tyhjänä ja toisessa täysi kuorma niin kyllä turhattavaksi menee ajella ilman lastia ylämäkeen kun kuormatun yhdistelmän nopeus putoaa selvästi enemmän.

1 kommentti

Anonyymi

5.12.2021 10:36

Täältä löydät pian seksiä, suhteita, Deittailua --> http://dating24.me

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
3 + 5 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

Kommentoi kirjoitusta

Jos sinulla ei ole vielä tunnusta Cityssä tai Facebookissa, luo tunnus Cityyn. Se käy käden käänteessä ja on täysin ilmaista.

Luo ilmainen tunnus